Over de commissie:
Het doel van het StartUp event is om in aanraking te komen met verschillende en diverse start-ups op een informele manier. Tijdens dit evenement, geven zo'n 6 start-ups een pitch over wat zij zowaar allemaal doen. Na de pitches, kunnen de studenten hun vragen stellen tijdens een speed-date ronde. Zodra de speed-date ronde klaar is wordt de dag afgesloten met een gezellige bbq en wat drankjes. Als commissie zijnde, ben je verantwoordelijk voor het vinden van de juiste start-ups, het neerzetten van een interessant programma en de promotie hiervan. De commissie kost ongeveer 2-3 uur in de week en bestaat uit 5 commissieleden inclusief een voorzitter.
Experience Dragos Binzari (Voorzitter start-up event 2025)
Het was een zeer waardevolle ervaring om dit jaar voorzitter te zijn van het Start-Up Event. Als team hebben we hard gewerkt om startups te overtuigen om mee te doen en hebben we geleerd hoe we contact met hen kunnen leggen en onderhouden. Het was erg leuk om de speeddating-rondes tot leven te zien komen en om te zien hoe ideeën en vragen tijdens de netwerkborrels werden uitgewisseld. Het was ongelooflijk om te zien hoe maandenlange voorbereiding in die momenten tot leven kwam. Voor mij was deze rol een belangrijke les in leiderschap en vertrouwen. Ik heb het belang van een duidelijke visie en delegering geleerd, waarbij ik elk commissielid de ruimte gaf om zijn of haar sterke punten in te brengen. Ons succes was absoluut ook te danken aan de steun van ons bestuur. Een enorme dank aan mijn fantastische commissie en aan het bestuur (in het bijzonder Yuri).
Leden
Voppen, Y.H. (Yuri)
Coördinator
Binzari, D.B (Dragos)
Voorzitter